jobbig mmobil jag har

hej ! idag har varit en bra dag ! inte så lång heller. igentligen har jag ganska bråttom ! måste göra läxan, äta och sen ska jag till friskus och svettis och träna med isabel ! :D det ska bli kul ! ååh igenligen har jag jätt mycket bilder att visa er från idag men
min mobil är konstig. för att lägga över bilderna på datorn så måste dom vara på bilder och inte kameraalmbum. så då måste man skicka över bilderna till någon bild och skicka över dom tillbaka till min mobil !! då får man dom bilderna på bilder !  och sen måste man fixa och trixa på datorn också ! asså det är skitjobbigt. önskar mig verkligen en kamera. och anledningen till att jag inte kan ladda ner bilder på datorn nu är för att min brorsas mobil  inte har något batteri  och det finns ingen annan mobil här hemma nu. så isånafall så får det bli bilder senare ! man jag kan ju ta gamla bilder som redan är på datorn också ! :D ni kanske inte hajar vad jag menar men det är nog den bästa beskrivningen jag kan komma på :) nej nu måste jag  plugga vidare.
hug <3

snart ska jag på friskus och svettis med min söta isabel <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0