kom nyss hem

hej ! idag hade vi i enheten F i skolan en mår bra dag ! det var jätteroligt ! vi fick äta frukost där, tipsrundor om hälsa,testa sin hälsa och cheerlader låt ! thats was fun :D
ja vi slutade halv 2 så då åkte jag och hanna till täby. fast igentligen så skulle jag va med alexandra men hon kunde inte :( aja får bli en annan dag. jag och hanna hade det bra i täby. hon köpte ett jättefint skärp till hennes kompis. jag köpte inget, förutom en glass som jag delade med hanna. så nu måste jag ge 9 kr till henne. serigörst jag är helt pank !! jag har inga pengar alls :( här får ni en låt


rihanna med take bow








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0