min helg mm

hej ! idag har varit en väldigt lång dag ! men jag bet ihop alllt jag hade för att få gratulatiner och diplom för att  klara denna dag ! haha XD nej så illa var det inte. förlåt för dålig uppdateruing i helgen. men hade inte så mycket tid. jo helgen var bra. det började med fredag. då pappas kompis kom med familj. vi åt pizza ! :P sen kom lörsdag och pappa fyllde år ! sen var jag,mamma,nils och elin i täbban. jag köpte en mjuk tjocktröja och innejympaskor ! sen när vi kom hem hade vi andra gäster ! det var väl kul ! men skulle gå till hanna efter maten. jag,ganna och emmy skulle nämligen sova över !hihi det var jättemysigt ! och ingen va hemma och vi hade asmycketgodis. och så gjorde vi egen avokadomask !! på söndagen dansa jag och pluggade till ett soprov som vi har tills på torsdag !! fattar typ nada...
jaa det var min helg. men nu kan jag inte skriva så mycket mer jag måste plugga,sälja jultidningar(äta föståss) och sen titta på idol ! byebye
ha en fortsatt bra dag <3
  
älskar er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0