söndag (Y)

nämen hejsan !!
har nyss ätit frukost! haha skulle doppa en chokladbit i teét men tappa den så fick på slutet nästan skrapa upp chokladen ! haha iaf idag så ska jag tagga till täbban och träffa några brudar sen kmr jag träffa två till brudar, vi ska gå på en restaurang (shit har så dåligt minne, kmr inte ihåg vad den hette) iaf och efter det så ska vi sova över hos Mikaela (studiedag imorgon) ! en liten tjejfest helt enkelt ! mikaela har nämligen fyllt år :D thihi ^^ ♥
haha det var typ i förrgår, då så kittlade pappa mig på magen ! och han är sjukt hårdhänt liksom ! så då sa jag att jag kommer typ få ett blåmärke där nu, så nu har vi slagit vad "den som vinner får en glass av den andra" haha så nu ska jag måla ett blåmärke på min mage ! haha jag vet är skum men också pank snart så vill inte betala en glass ! haha serigöst kan man få ett blåmärke på magen ?? tror inte det ! haha :DDD iaf efter det så ska jag dusha och fixa mig lite och sen kanske jag kan springa idag igen efter det blir det kanske täbban, beror på hur segt jag fixar mig !! haha :P så hejdå biches ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0