10 saker du kanske inte visste om mig

1.  Får jätte ofta hicka !

2.  Gillar att kolla på fotboll på tv ! (fast bella är värre) hihi

3.  Jag är bara 1,58 cm lång

4.  Jag älskar chips !! verkligen asgott tycker jag !!

5.  Har världens sötaste kanin :D

6.  Heter Carin i mellannamn

7.  Jag älskar att dansa !! :DD fast det visste ni kanske ;)

8.  Jag är en person som alltid tänker framåt ! glömmer ofta bort saker som hänt förut ! väldigt optimistisk är jag också ! ^^

9.  Min favoritglass från GB är helt klart strawberry white !! :D

10. Jag älskar att resa utomlands !! så underbart härligt ! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

haha håller verkligen me!! Speciellt det där med chipsen^^

puss på dig babian:)

2010-05-03 @ 19:39:58
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0