im home baby ;)

jag vet. jag vet. jag vet ! jävligt dålig uppdatering från mig den här sommarn ! men hinner ju verkligen inte ! har inte nån tid på sommaren att sitta framför en data och blogga, sorry. men jag har ju varit i usa i tre veckor :D sjukt najs !!! och sen var jag på landet i två veckor och nu imorgon så ska jag till sofias landställe och ha det asnajs ! och sen dagen efter ska jag till mitt andra landställe ! där blir det lite kräftskiva och kommer förmodligen träffa mina kära sysslingar :)
aja hejdå så länge, så får vi se när jag bloggar nästa gång !

Kommentarer
Postat av: Tuviis<3

Miss uuuuuu :3 Guud vilken fiinn bild :)

2010-08-09 @ 10:04:56
URL: http://fofffiee.blogg.se/
Postat av: Emmy

asså!! nu får du komma hem!!! <3

Jag saknar dig!!! <333

KOM HEM!

2010-08-11 @ 12:59:19
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0