wish right now..

hej ! idag vaknade jag upp hos sofia typ halv åtta ? elr nåt. vi fixa oss lite, sen kom klara över också. Sen följde jag med dom till skolan. Vi var där lite tidigare innan dom börja så att dom kunde visa runt mig, det var lite kul. träffade några. Typ alla från förra skolan går ju där så. Aja jag börjar min skola imorgon ! så det är skönt ! haha senare än alla andra ! yeah (Y)  aja nu sitter jag här framför datan och lyssnar på lite musik helt själv :S har inget att göra. Skulle typ träffa Anna senare idag men är helt rastlös nu ! kanske ska jag göra några header, det har varit några som har frågat det. men har inte liksom fått några bilder av dom, hihi. får väl hitta på något annat då. aja tjillevippen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0