alla väljer sitt val här i livet


Ja ni har väl säkert redan sett den här videon ett antal gånger, men tänkte passa på att skriva om det jag också !! hihi, ni kan skita i det här inlägget om ni vill !
men jag tycker iallfall att det är väldigt sjukt !! liksom sjuåringar som gör värsta strippdansen, det är ju som min lillasyrra (8 år) skulle dansa den där dansen, skulle verkligen inte kunna tänka mig det !! helt sjukt ! visst dom var verkligen duktiga på att dansa, och bara sju år !! herregud :O men lite väl var det nog, skule va mycket bättre om dom dansade en annan dans som var lite mer barnvänligare eller vad man kan säga haha :P    men men alla gör sitt val här i livet. Men det är ändå helt sjukt, deras föräldrar måste ju ha gått med på det här och liksom peppat dom, tänkte dom att det va liksom fint att dansa så när man är sju år, och vilka har lärt dom det här ? eller vad tycker ni ??
Så här är iallafall det korrekta svaret ifrån mig: Jag tycker att dom dansa sjukt bra för att var sju år liksom :O (a) men dansen var väl inte helt klockren, om man kan säga så :P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0