godisdagen :)

Hej ! nu sitter jag här framför datorn. vet inte riktigt va jag ska göra idag. eller skulle ju igentligen typ vara med lollo och sosso men sosso kunde inte :( aja. och sen ikväll skulle vi typ på middag, men vet inte om det blir något för att dom verkar vara sjuka :P aja det kan vara en skön och bra slappdag istället da ! :D kan vara lite skönt ibland.  men har inte mycket mer att skriva... asså förlåt men det är så jäkla tråkigt att blogga när man inte får några kommentarer, funderar på att ta bort den här bloggen. jag menar det är så jävla tråkigt ibland !! (när ni inte kommenterar) :( aja vi får se, kan ha kvar den ett tag till så får jag se om jag tycker det är roligare då. aja nu måste jag äta frukost och duscha och klä på mig efter så måste då dra hejdå !! :D

yeah jag och hanna !! :P <33

Kommentarer
Postat av: tivi

hej, ett tips för att få fler kommentarer är att kommentera andras bloggar. har iofs lagt ner min blogg nu, men det hjälpte mig att få fler läsare!

2010-02-06 @ 11:25:55
Postat av: matilda

ta inte bort bloggen!!!

2010-02-06 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0