happy ^^

Hej ! idag så har det varit en väldigt sjön dag ! en rolig dag ! men jag är ändå skitstel och har jäötteont i vaderna från igår. asså jag kan knappt gå ju, faller bara ihop ibland. så ja idag så har jag ju gjort väldigt mycket pinsamma saker. men inte bara jag !! några andra främlingar också XD asså värsta random dagen idag. haha orkar inte berätta allt för ni kommer ändå inte fatta så... haha :P och jusste ja att jag kanske skule lägga upp bilder från kungsberget, men orkar inte det nu så kolla in på hannas blogg vetja ! hon har lagt ut många milder :D om ni skulle vilja kolla :) men nu är jag så trött att jag kommer att somna framför datan snart, även om det inte är så sent då men men. ha det Bäst allihopa ! :DDD




blir så jäkla glad för den här låten och jag är ju glad nu så.. :) hihi. asså jag har typ inga problem just nu med mitt liv, allt går väldigt bra ju ! askul ! och jag älskar mina vänner ! asså dom är ju verkligen bäst ! och ni ska bara veta hur jävla underbar min klass är asså !! :DD woho gud är med oss idag !! haha som jag och bella brukar säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0