helg !! myyyys !! äntligen !! (Y)

Heeej !! nu har jag komkit hem från dansen eller egentligen så var det ganska länge sen då men ändå, på dansen va det ju kul som vanligt men om jag ska vara helt ärligt så gav jag VERKLIGEn inte mitt bästa idag, asså mina ben typ faller ihop, har blivit så jäkla trött på sistonde att jag orkar bara inte men på vårshowen då jävlar :P hihi. aja just nu håller jag på att redigera lite bilder och spelar spel på facebook och såklart lyssnar på musik :D men är också väldigt hungrig !!!! min mage kurrar :( men maten är snart klar, så heldre vänta lite än att ta något och bli mätt precis innan middan :P aja här kommer iallafall några redigerade bilder som jag har zoomat in mina ögon på ! :)



vilken bild va bäst ? :P <33

Kommentarer
Postat av: sofi

den första lätt! pöss på dig för en fin blogg!

2010-02-20 @ 10:42:48
Postat av: smileyälskarmiley

Den i mitten var fin men kanske lite mörk, vad ska du ha dem till? Om du planerar en ny header tycker jag den första, för den är mäst tydlig!

du har väldigt fina ögon, *avundsjuk

2010-02-20 @ 17:52:48
Postat av: SOFIA

Den första :) men de andra va me fina :D Fin header :DDD Puss på dig älskling <33333

2010-02-21 @ 21:39:00
URL: http://sofiasweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0