Måndag

Heej !! vet ju att jag skulle ladda upp min video när jag sjunger, skulle ju först ladda upp den på videofy.me men det gick assegt, och sen när den väl hade laddat klart så stod det att den va för stor :/ så jag vet inte riktigt om det blir något med den videon, vet ju att jag kan kanske trimma den men när jag väl lyssna på den så sjöng jag nog inte mitt bästa kan bättre !! så ni får helt enkelt höra någon annan gång !! :D <333 Nu eller snart så ska jag till min kusin som fyller 18 idag :) så måste börja avsluta nu, Så hejdå :) ♥

Hihi, saknar dig emmy !! emmy va nämligen inte i skolan idag :( <333

Kommentarer
Postat av: :)

fin header

2010-02-22 @ 21:11:13
Postat av: elisabeth :D

tack :)

2010-02-23 @ 13:26:08
Postat av: Emmy

nååå, sötnos!! <3

2010-02-25 @ 11:43:48
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0