Mp3 (Y) :D

Heeej ! förlåt för att jag inte skrev igår (vilket jag faktiskt gjorde) men det blev typ krasch, för det var så många som var inne, så allt jag hade skrivit gick inte att publicera, och jag försökte jättelänge men sen raderades det :( så det var faktiskt inte mitt fel :)
aja nu så är jag ju här, idag så hade vi no först, och våran vikarie såg serigöst ut som en katt, typ som måns i pelle svanslös !! :OO aja haha, efter det så hade vi typ bild, det va ganska kul förutom att min bild som jag håller på mig blir cp. önskar jag kunde rita så där asbra som vissa gör :( aja efter det så va det lunch, spagetti med köttfärssås ! mums :P och efter det var det matte,engelska och sen elevtid. men vi hade ingen lärare så vi hade typ håltimme eller igentligen skulle vi fått slutat men det är mycket roligare att vara med klassen istället så där satt vi och "jobba" hehe :P aja har inte något mer att skriva så tjillevippen !!

har typ haft den här mp3 med mig hela den här veckan, eftersom min mobil är cp just nu :S men den här funkar lika bra,enkel och bra ljudkvalite men ibland kommer det upp lite random musik bara (det är mammas så) haha :P <333

Kommentarer
Postat av: E M M Y

söt bild!! <3

As kul idag på elevtiden <3

2010-02-10 @ 20:21:24
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0