sickla

Hej ! idag så har jag varit med söta lilla emmy !! vi var i sicka köpcentrum och shoppade lite. jag köpte en gradskiva (till matten haha) en jättesöt ring från ginatricot och en  fin liten tröja från monki :) blev bra köp tycker jag !! tyvär så har jag inga bra bilder, min mobil går ju inte att ladda upp bilder med längre :( och jag hade inte med mig kameran så ni får helt enkelt va nöjda med det jag har :) måste bara säga att vi hade en underbar dag tycker jag, lite tråkigare mot kvällen då, eftersom då skulle emmy hem och jag blev själv :( haha. aja har ju kollat på melodilfestivalen !! tycker om ola, han den andra som kom till globen, linda, och han som sjöng singel plus det där "rockbandet" tyckte jag va coolt. vem tycker du va bäst ?? har helt totalt fastnat på den där låten singel !! :D är jag ensam om det ?? :O  och jusste hon linda hon går på min dansskola och brukar sjunga lite på vårshowerna och så och hon har ju också varit deltagen i idol för några år sen ;) det ni :P aja har inte något mer på hjärtat så hejdå !! :D

du är underbar !! ♥

Kommentarer
Postat av: tivi

missade tyvärr festivalen :(

2010-02-07 @ 09:39:04
Postat av: Emmy

Tack sötnos!! Älskar dig!! <3

PUSS

2010-02-07 @ 15:00:34
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag trodde du bodde i täby? :O vad gjorde du ute i sickla?

2010-02-07 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0