söndag

Hej ! nu så pluggar jag lite men krokodilen åt upp mina böcker :OOO så nu är jag inne på facebook ;P och lyssnar på musik. har precis eller inte precis då men iallafall kommit hem från dansen. det var ganska så kul, men han mobba mig för att jag typ inte kunde poppa, asså vi körde popping och jag verkligen sög på det. stegen är jätteenkla och så men att poppa ser helt sjukt ut på mig. men på han ser det asbra ut :( aja det tar sin tid att lära sig :P där fick vi också vattenflaska, nyckelhalsband typ och ett valfritt plagg. jag valde svarta mjukisbrallor. har inte provat dom än då men hoppas dom är bra. dom ser ut att va i min storlek så hoppas det... :P vet ni ? lovisa och sofia är galna !! eller sofia hon är liksom ger jätte torra skämt som hon skrattar åt själv :P och ibland är hon hur cool som helst ;) men sen ibland så är hon hur muppig som helst !! haha som på tex tåget :P och lovisa är liksom naturligt knäpp, är liksom medveten om det !! :P ger många roliga miner :P och sen kommer ju jag som skriver det här jättefuliga inlägget på hur galna mina kompisar är, är ju typ dubbelt så galen (ibland) oftast när jag är trött som jag är nu. då kan jag typ hitta på lite vad som helst :P aja förstår nog att ni inte vill läsa det här random inlägget så ska nog sluta nu så hejdå :P ♥


gamla bilder men där visas iallafall lite hur galna dom kan vara ibland :P

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Aha tack för den ! Du tkr fan jag e as kulig, de tkr ju alla så.. ;P och sen e de såhär du tkr om mig att jag e en cool mupp som ger torra skämt som bara jag skrattar åt ! Du och jag e inte vänner längre... för nu e Karin min nya bästis !!!! :P

2010-02-07 @ 21:51:31
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: lovisa

HAHAH klockren kommentar sofia ;D haha :'D <33333

jo du lisa, jag håller med dig. :* puss på din rooompaaah! :D haha tänkte du på vad de va på seans tröja idag? snyggt ;o HAHAH XD <333333333333 jag är weird..

2010-02-07 @ 22:33:52
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: E L I S A B E T H <3

hahaha sofia då förlåt förlåt förlåt föörlåt ;*( men jag hatar dig !!! haha gamla tider fyran asså fy fan :S haha :P

puss på din ruuuumpaaaah på dig också lollo !! haha jag vet hahahaha XD ofta liksom hahaha :P men du är inte ensam om det, för det är ju sofia också :P och jag haha, jag erkänner för en gångs skull :P

2010-02-08 @ 16:53:54
Postat av: tivi

jag fattar inte, vem kunde poppa och vem såg det snyggt ut?

2010-02-08 @ 19:28:36
Postat av: Emmy

knasbollar allihopa! tycker jag :P <3 puss

2010-02-08 @ 21:06:43
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0