tror jag ska åka till täby nu... snart

Heeej !! har ju inte tid att blogga igår. först så var jag i skolan, sen åkte jag och issa till täby och jag köpte en present till min kompis isabelle :P jag och issa kpte också ett varsitt halsband :) sen åkte vi till dansen, sofia kom också. och jaa... efter det så skjutsade mamma hem oss och vi var så flummiga !! haha XD aja sen när jag kom hem hade jag bara en halvtimme på mig att fixa mig till isabelles fest. men jag hann (typ) men va bara där tills klockan åtta för då skulle jag hem, för att vi hade gäster hemma och ville ju gärna träffa dom också ;P sen så åkte gästerna hem och jag var astrött så jag gick och la mig. och nu är jag här framför datan. :P ja det är väl kortfattat om hur fredagen såg ut, men jag tycker det är så tråkigt att skriva om sin dag hela tiden så det är därför det blir kortfattat varje gång. aja hejdå !!

haha XD jag och sosso när vi var små :P <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad mysigt gmn!!!

Älskar dig!!

Glömmer dig aldrig!!! <3

puss

2010-02-13 @ 12:22:40
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0