badminton = (Y) :D

Heej ! idag har det varit en lång och seg dag, har säkert redan sagt det massvis med gånger förut men jag säger det en gång till: JAG GILLAR INTE MÅNDAGAR !! hihi aja på idrotten idag så hade vi badminton, då åkte vi till badmintonhallen som ligger ganska nära vår skola. Jag var med bella och körde, när vi körde tillsammans gick det väldigt bra men när vi körde match så vann hon :S haha :P jag gillar verkligen badminton, tycker det är askul !! :) aja vi gick typ övertid.. eller inte men iallafall så skulle vi ha musik typ bara tio min efter vi hade slutat så vi hade väldigt bråttom och tog tåget, men dom flesta kom ju ändå en halvtimme för sent. på musiken så tränade vi på våran låt som vi ska sjunga på concerten. den heter Maria Maria... typ, tror jag. aja den är faktiskt väldigt bra :) men anledningen på att vi sjunger jusst den är för att temat på concerten är salsa ! och jag och mina kompisar ska dansa lite salsa då också :) <33 aja va väldigt trött när jag kom hem, kommer ju liksom inte hem föräns typ fem, fett jobbigt :S men då tog jag ett gott mellamål och sen fick jag se en liten föreställning/teater från min lillasyster ich hennes två kompisar, fattade inte riktigt då men den va ändå jättebra :D <33 aja nu sitter jag här och vet inte riktigtvad jag ska göra, antingen vill jag kolla på tv och mysa med familjen eller så vill jag göra en ny och bra design till mig själv. vad tycker ni jag ska göra ? asså jag har ju typ varenda kväll tänkt det där med designen och prövat och så men jag blir typ aldrig nöjd. det känns som det blir typ samma sak hela tiden !! är någon bra på att göra coola designer ? det skulle vara så kul om du kunde hjälpa mig då. skulle vara väldigt snällt. aja måste gå nu för att syrran måste ha datan. så pussochkram !!

förlåt för en väldigt fuuul bild. usch ser ju ut som en femåring där !! :O men aja låt gå

Kommentarer
Postat av: magdaaa :D <3

din blogg e asbra :D :D <33 gillar din deigs som den redan är XD den e as ball!!!!!! <3333333 :D

2010-02-16 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0