valentines day

Heeej ! nu sitter jag här i en datasal i skolan, vi har igentligen datalektion men vi behöver inte göra något så jag är inne på fb och bloggar såklart ;) idag kommer jag inte hinna blogga mer för att jag slutar sent, ska på bio sen (valentines day) och sen måste jag hem och plugga !! har ett svenskaprov och diagnos på matten !! aja bryr mig inte så mycket kommer ändå att faila så :*( asså på provet !! aja typ sista lektionen är jympa, och gissa vad vi ska göra då ??!! .... Jo vi ska åka pulka !! haha.. fast jag villl ju inte precis ta med mig en pulka på bussen påväg hit så då tog jag med mig såna där soppåsar !!  haha :P <333 aja måste typ gå snart så hejdå ! :)

jaaa ska se den här sen senare idag !! :DD najs (Y) <333 med lollo !!

Kommentarer
Postat av: sofi

hur var filmen?

2010-02-14 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0