Apologize

Hej ! förlåt för att jag inte bloggade igår. men jag orkade inte. va för trött helt enkelt. aja nu så bloggar jag ju. och jag är så glad för att idag kommer bli en väldigt bra dag för mig !! tror jag iallafall. för först så ska jag plugga (fast det är ju bajstråkigt) men jag har faktiskt no prov på onsdag. och jag fattar inget av det. för vi hade sämsta läraren då. aja efter det så ska jag och pappa gå och se avatar i 3D :) det ska bli NAJS (Y) och efter det så käkar vi väl säkert någonstans men efter det så ska jag dansa med sean banan !! :D så det bli ju kul ! och nu har jag kommit på vilken låt jag ska sjunga för musikläraren. det ska va med komp så då behövde jag en ganska lätt låt. och då valde jag mellan a thousand miles med David Archuleta (fast den är ju ganska svår dah) och mellan when september ends med Green Day. och gissa vilken det blev !!!           Apoloize med One republic !! allså ingen av dom !! haha :P den va väldigt lätt på gitarren och den passar min tonart och så. det trodde jag verkligen inte !! men kunde visst komma ganska högt upp :D <3 aja har inget mer att skriva så TJILLEVIPPEN !!

Kommentarer
Postat av: jossi

kan du inte lägga upp nått d'äru sjunger?? vore najsigt

2010-01-24 @ 18:09:29
Postat av: elisabeth :D

Sv: Jo det kanske jag kan göra någon gång ! men just nu så har jag lite problem med kamera och så. men tror att det blir fixat snart ! :)

2010-01-25 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0