music here i come

Hej ! nu så sitter jag här och gör nothing !! väntar på att jag ska åka till hanna och sova över ! ska bli jättekul :) emmy ska också med ! men som sagt så vet jag inte riktigt vad jag ska göra nu. borde kanske ringa någon av dom och stämma av igen. har ganska dåligt minne nämligen :P hihi.
och jusste jag vet att jag är skyldig er ganska många bilder nu ! men det går inte att ladda upp bilder längre !! Jag dår DAMP !!! :OOOOOOO men vad ska jag göra ? jag kan ju inte ta från google varje dag. hhmm jag måste komma på något sätt. och medans jag funderar på det så kan ju ni fundera på varför inte ni kommnterar !! jag är inte farlig !! jag blir bara superglad när jag får kommentarer ! och jag tycker det är lite sjukt faktiskt. för jag får typ ca 50 besökare per dag. kanske inte alls mycket för vissa och kanske jättemånga för andra, men iallafall så blir jag väl väldigt förvånad då över att det är typ bara ca 1-2 eller inga spm kommenterar ! asså per dag ! är inte det lite sjukt ! kan inte alla kommentera ! jag älskar kommentarer ska ni veta :)  vissa är snälla som orkar att skriva lite kommentarer men vissa ( eller dom 48 andra) orkar tydligen inte :/ vad ska jag göra ?? okej nu kanske jag låter lite hård ! förlåt om ni tycker det ! jag är absolut inte den hårda personen !! men vad ska jag säga för att få er att fatta ?? nejj nu låter jag hård igen ! sorry :(
aja typ det jag ville säga. haha vad tråkig jag är ! okejdah skriver lite mer da. idag så har jag slaggat hos sosso det var jättekul ! :) ja vad gjorde vi ? vi gjorde mcket massage, data och drack vatten typ hela tiden. asså jag var verkligen töstig igår ! drack typ hela tiden ! :O haha. aja kom hem för typ en timme sen och snart så ska jag vä åka till hanna :P hihi ska bli kuuuuligt ! :P PUSSOCHKRAM
här kommer två låtar som jag gillar asmycket ! :)

lång tid innan den börjar så ni kan bläddra fram. gillar refrängen mest ! :)

aa så bra ! fast den går ju typ rå radion hela tiden.

Kommentarer
Postat av: retstickan

kommentar :P

2010-01-05 @ 19:25:07
Postat av: Sosso

Hahah va skit kuuuuul idag! Puss å kjam <3333

2010-01-05 @ 20:08:06
Postat av: lovisa

jag brukar kommentera ! :D men jag tycker att du borde läsa min blogg lite oftare eftersom att jag inte har fått nåt sms än... x] haha du fattar kanske inte vad jag menar, men om du läser längre ner på min blogg fattar du. ;) <3333333 haha

2010-01-05 @ 22:39:44
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaa, jag uppdaterar ganska mycket ifall att det är nån som går in och kollar typ flera gånger per dag så att det finns något nytt att läsa. :) <333333333333333333333333333333333333333



50 besökare är fan mycket!!! jag har typ 20-25 besökare varje dag.. X'D hahahahah <33333

2010-01-06 @ 15:05:55
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: E L I S A B E T H <3

haha ! det är också mycket ! har inte 50 varje dag ju ! :) bara ibland

2010-01-06 @ 15:50:29
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0