FRÅGESTUND !!

Hej ! idag så har jag varit i sollentuna centrum med familjen. det var kul ! tycker det är riktigt fint där faktiskt, kanske lite tråkiga affärer men väldigt fint som sagt ! :) och jusste när jag kom dit fuck jag reda på att darin skulle vara där och sjunga. så honom fick jag se. tog några bilder också men kameran suger ju SÄMST !! aja det är väl ungefär vad jag har gjort idag. skulle igentligen slagga med lollo och sosso ikväll men det blev inget :( för att pappa bjöd in några gäster HELT PLÖSTLIGT !! :( får väl bli nästa helg då.
och om ni undrar om frågestunden och sådär. Hur och var man frågar fågorna så att säga så gör man såhär.Man skickar frågan genom en kommentar. som man kan göra där det står  "kommentar" under det här inlägget :) så det är inte så svårt :)
och ösa på med frågor vetja !! det är ju inte så kul om man bara får en fråga liksom :/ ♥♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

1. när började du blogga?

2. vilken blogg, foki eller kissies?

2010-01-10 @ 14:38:50
URL: http://sofiaholmaa.blogg.se/
Postat av: smiley

varför har du en blogg? varför bloggar du?

2010-01-11 @ 13:09:32
Postat av: sofia

Hahahh fuck du reda på det ? ;P <333333333333

2010-01-11 @ 19:02:24
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: sofia

Va ska du göra på sportlovet ? Hur många ggr dansar du i veckan ? ;P Pöss <333333333

2010-01-11 @ 19:03:57
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: sofi

vem är din största förebild?

2010-01-12 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0