just nu

hej ! nu så är sofia här min ängel ! hihi hon fixade min mobil !! :D hon är tekninsk :P
hihi assså så här va det. min mobil typ lagga sönder. så den gick inte att sätta på. och jag fick damp och typ åla på golvet och grät :P hahahah. och hon ba satt vid datorn och blogga. sen kopm hon ner till mig och bytte våra batterin ! :) smarthead :) och sen blev jag ju väldigt glad så då passa hon på och fråga om jag kan göra massage på henne. och så glad som jag va så sa jag självklart ja. men det var så jävla äckligt ! för hon sa att jag skulle göra ashårt ! och då gjorde jag det men jag knäckte typ hennes rygg ! åååå det var så jävla äckligt ! jag bara skrek och hon ba njöt ! :P usch fy fan. det ba knäcktes ashårt ! hahaha fy fan aldrig massör asså :P
aja nu sitter vi här och bloggar, hon gör massage på mig, lyssbar på musik, datan, smsar med någon okänd ?? :O och väntar tills lovisa ska komma och sova över ! :D ska bli jättekul ! (Y)
aja har inge mer att skriva så KYSS !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har sofia en blogg?? :O går du och sofia i samma klass?

2010-01-17 @ 16:57:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0