helgen :)

Hej ! förlåt för dålig uppdatering. men har inte haft nån tid att göra det. men bättre sent än aldrig :P
så tänkte berätta lite om vad som hänt dom här två senaste dagarna. på fredagen så hade jag studiedag så jag stack hem till emmy :) vi hade det jätteroligt tycker jag. vi gjorde blåbärssmoothie som blev lite mindre än lyckat :P haha och sen kola vi på monster till mamma ! jättebra tycker jag även fast jag inte hann se hela, för att jag skulle till dansen ! och när jag kom till dansen så sa min danslärare att hon var gravid !! woho grattis !! :D aja efter det så fick jag skjynda mig hem för att hinna till paulas lilla tjejmiddag. det var jätteroligt. vi åt muffins och såg på step up streets 2 !! asså tycker den filmen är asbra ! efter filmen så var alla tjejer skitsugna på att dansa så vi bildade ett litet eget crew spm dom gör i filmen !! haha blev ju inte så lyckat :P. på lördagen så var jag först inne i stan med mamma och syrran. köpte en svart långärmad tröja och en skidjacka ! :) i stan träffa jag galna sofia också hihi ^^ efter det så skulle jag hem och byta om för att sen åka hem till hannas lilla tjejmiddag. den var också jättekul tycker jag. vi kollade på 27 dresses och pratade en massvis :) och idag så har jag pluggat so och sen åkt till dansen med sosso, och åt på mchdonalds före :) och nu sitter jag här och bloggar,facebook och lyssnar på musik :) aja ha det gött så ses vi snart !!
här kommer lite bilder som förklarar helgen :)

våran blåbärssmoothie

jag och emmy :)

emmy och hennes hund lukas :)

muffins mmm :P

tjejerna :) hade tyvär inga bilder på hannas tjejmiddag. för glömde kameran :(

och sen har jag ju pluggat en del :(

Kommentarer
Postat av: haringenblogg

guu va fina bilder på dig!

2010-02-01 @ 14:28:06
Postat av: E L I S A B E T H <3

sv: tack så mycket ! :)

2010-02-01 @ 16:56:40
Postat av: Emmy

hihihi!! únderbar dag!!

puss på dig!! <3

2010-02-06 @ 18:46:33
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0