utvecklingssamtal

Hej. idag vaknade jag ca kvart över sju. Jag är DÖD !! aja iallfall, det var för att jag skulle ha utvecklingssamtal klockan halv nio. och jag som är först på listan i klassen måste då göra det först :( aja det är sjönt att få det gjort !  det gick jättebra för mig ! :) efter det så åkte jag och mamma till SL.s center i täby c och köpte busskort ! yihoo nu har jag pluskort :D
efter det så skjutsade mamma mig hem. och sen kl halv tio ca så har jag bara varit hemma och slöat lite :P men senare på dagen kanske jag, sosso och lollo ska göra något. fast sosso och jag har inte frågat henne än ! haha :P men vi når inte henne på mobilen !! aja vi ska få tag på henne ! haha :)
blähhhh för imorgon !! då är det ju skola. fast när väl har börjat skolan igen så brukar det inte vara så farligt eller jobbigt kanske man ska säga istället :) men det är bara det att det var så sjönt att vara ledig och nu måste man upp igen kl kvart över sex !! blähhhh orkar verkligen inte !! aja hejdå ha det gött ! :) ♥

ska laga lunch nu. tror det bli pyttipanna :)


Kommentarer
Postat av: Cami

Ja, skola imorgon då ses vi ju ! Jättefin blogg !



Förresten, fick du elevboken ? Vilken färg isånnafall ? : <3

2010-01-07 @ 15:54:29
URL: http://ppaz.blogg.se/
Postat av: Emmy

Så kul att det gick bra på utvecklingssamtalet. Hur var det att gå upp så tidigt? hihi <3 puss

2010-01-07 @ 16:36:13
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: lovisa

JAG BÖRJAR PÅ MÅNDAG!!! HAHAH! ;D skoja.. haha. men jag sov ju... ;$ <33333333333333

2010-01-07 @ 18:04:37
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: leonafan4ever

hahaha åt också pyttipanna idag till lunch och hade utvecklingssamtal xD

2010-01-07 @ 22:21:52
Postat av: sofi

jag tycker inte så mkt om pyttipanna men kan ha med att göra att jag är vegeterian ;)

2010-01-08 @ 10:53:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0