here we come !

Bonjour ! just nu har jag precis vaknat (syrran igen). aja har faktiskt sjuuuukt mycket som jag ska göra idag så det kanske var lika bra det. men nu tänkte jag berätta lite om veckan. jag har gått på ett dansläger måndag- fredag. och det var verkligen askul !! saknar det verkligen, är fan lite deprimerad för att det är slut, eller mycket ! jag kommer inte dansa för ens typ om tio veckor eller vad det är !! hur ska jag klara det ? :O aja danslägret var på fryshuset med thevoice streetdance school. asbra lärare och asbra danser. helt klart BÄST !!
igår så åkte jag och emmy och cyklade till skavlöten !! lite hurtigt :P och där badade i och så, träffade även några andra där också och badade med dom. men sen så cykla vi hem och jag skulle på en liten grillfest. Najs najs !! och nu är det idag också. ska packa MYCKET (hur ska man packa för tre veckor ?) tvätta och göra rent saffrans bur, gör i ordning saffrans lilla hem här när vi är borta, och jättemycket mer ! vi ska faktiskt till Californien i tre veckor ! ska bli riktigt najs ! kommer bila där runt och kommer vara i städer som Las Vegas (grand canyon) San fransisco, Los angeles (HOLLYWOOD) San diego och någon till stad. kommer inte ihår vad det heter :P men men det här kommer bli askul ! shiiiat längtar tills imorgon ! tänk då på kvällen går jag runt på Las Vegas gator ! :OOOOO
aja hejdå !! ha en riktig bra sommar ! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN !


Kommentarer
Postat av: Line

Gud va kuul! :D <3 ha det super bra!!

2010-07-15 @ 10:41:59
Postat av: hanna

Hej hoppas att du får det as bra du måste berätta allt sen!!!

puss på sötis

2010-07-23 @ 19:22:26
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg :)

2010-07-27 @ 00:30:18
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/
Postat av: S O F I A

SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :** <3333

2010-07-28 @ 23:10:10
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: Tuviis

OMG I'm sooo jealous!!!!!

2010-08-05 @ 14:18:17
URL: http://fofffiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0