crush

hej ! idag har det inte hänt så mycket, mest bara en slappdag ! det är skönt att sova ^^ men förutom det så har jag bakat kokosprickar, fixat mina naglar, tittat på en halv film (men som jag sen upptäckte var asdålig) och haft vattenkrig med syskonen :D and tomorrow så ska jag sommarjobba igen ! försöker verkligen spara pengar nu till USA resan som kommer snart !! shiiiaaatt jag längtar !! :D aja mer än så har jag inte mer att säga ! PUSS PÅ HELA KROPPEN !
åh suck -.- det går inte att ladda upp någon bild just nu så ni får bli nöjda med lite musik !


en väldigt gammal låt, men älskar att lyssna på den nu när det är sommar !! :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej!!!

Jag vill bara säga att jag saknar dig otroligt mycket. Vill träffa dig nu!! hihi :)

Puss på dig! <3

2010-06-17 @ 22:46:51
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det hade vi verkligen ^^ <3333

2010-06-18 @ 19:19:32
URL: http://wupsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0