dear john


denna film såg jag med mina coolaste vänner idag (Y) haha, iaf den var helt enkelt asbra ! vädigt sorglig, men det är sånt som gör filmer bra tycker jag. både emmy och bella grät :O det är verkligen inte ofta dom gråter, och jag har aldrig i mitt liv sett bella gråta :O den var alltså sorglig, tyvär hade inte jag en sådan dag idag, vet inte men jag brukar gråta för filmer men den här gången så orkade jag inte, tror jag ! haha :P aja jag ger den 5/5 stjärnor !! jättebra ! rekomenderar !

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej var det bara ni tre som var på bio??

kram

2010-06-13 @ 16:00:34
Postat av: E L I S A B E T H <3

japp det var bara vi tre :D <33

2010-06-13 @ 20:57:43
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0