here comes the sun

hej ! idag så har det varit en väldigt najs dag ! det började med att jag åkte hem till Hanna, vi gjorde inte så mycket typ prata och kolla på några videoklipp men sen så cyklade vi till Bella. där var också Mikaela. vi badade massvis i en pool som fanns i området och sen solade förståss ! mysigt värre ^^ så kom väl hem här nu vi sju eller något sånt. och imorgon så är det bara dags att sommarjobba igen ! och sen i helgen så ska jag till landet, så får se om det blir någon mer uppdatering ! har faktiskt kommit på en sak, att jag kommer vara väldigt upptagen på sommarlovet från och med den här dagen ! så bloggen kanske blir lite tråkig, men jag ska försöka så gott jag kan ! aja puss puss !
no fuck -.- skulle ladda upp lite bilder men icke sa nicke ! saffran (min kanin) har gnagat lite på sladden så den är typ sönder !! åååååååååhhhhh måste köpa en ny nu :(((( men saffran klara sig iallafall.
får ta en gammal bild


Kommentarer
Postat av: hanna

Sv: nejdå du är ju assöt. Väldigt ung ;) ;)

puss på dig älskling <3 <3

2010-06-28 @ 21:34:39
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0