jakten på.....

Hej ! nu sitter jag här framför datorn, som vanligt väldigt trött ! men också trött på att det har börjat regna igen ! nooooooooo !! aja det är bra för växterna :D woho :P
idag har jag varit ledig, våran skola hade en så att säga dagsvärke-dag. så jag var trädgårdsmästare hos farmor och farfar ^^ tror jag ska jobba där igen i helgen för hann inte med så mycket, för där efter åkte våran familj till nacka och fira en killes student ! :D det var lite kul, att se dom gå upp på dom där flaken och det!! asså fan jag vill också ta studenten !! men sen så lägger mamma til sin dumma kommentar - du får vänta fem år till !! -.- aja efter det så hade vi lite tid på oss att vara i nacka forum och shoppa lite, skulle nämligen hitta en avslutningsklänning, hehe gick väl inte så jättebra så beslöt mig för att ta en ny blå vit prickig klänning som jag köpte för ett tag sen, men med kanske några fina skor, men det gick inte heller så bra, hade ändå ganska lite tid, så den jakten på skor får följa vidare tills på söndag :) men jag hittade leggins och två söta tröjor :D  men efter det så åkte vi hem till min kusin i tre minuter ! haha, han fyller nämligen år idag så vi gick snabbt dit och gav hans present, hade ju lite bråttom. men sen så åkte vi till killen som tog studenten och fick lite m,at i oss och så :) gick några timmar men nu äntligen är vi hemma ! aja puss och kram SKUMBANAN !

(dålig bild) en grå liten topp, men kan ha som en midgekjol också

en blå liten tröja från New Yorker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0