sommmarrlooooovvv !!

Hej ! nu är det sooooooommmmmaaaarrrlooooovvvv !! yiha ! :D   började sommarlovet med en dag på grönalund med mina fina vänner lovisa, sosso och emmy ! det var askul ! jag och lollo tvingade upp sosso och emmy på tilt !! trodde att dom skulle tycka det var kul, men tydligen inte, dom tyckte det var skitläskigt, var helt skakis. men ändå skitkul !! hihi :) vi kom dit typ 13 och åkte hem 19, och det var då teddybears typ skulle uppträda men mina kära kompisar hade ingen aning om vilka det var ! och vi var ändå ganska trötta och så, så vi åkte hem istället. och såpass tidigt så tänkte jag och emmy att vi skulle dra till nova summerjam men jag var tvungen att vara barnvakt till syrran, ingen annan hemma :/ men det räckte nog med grönan ändå :D var askuuuul !! :D haha vi var typ associala så vi gick fram till alla och ba HEEEEEj !! haha :P aja måste gå nu !

    TEDDYBEARS !!





Kommentarer
Postat av: lovisa

jahaaaaaaaaaa! nu fattar jag.. men jag visste inte att det var teddybears :p <33333

2010-06-13 @ 00:20:40
URL: http://wupsi.blogg.se/
Postat av: Emmy

jaha!!! nu så!! fan att vi inte såg dem!! :P <33

2010-06-13 @ 19:46:56
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0