friday

hej mina fina bananer !! ^^
idag har jag sommarjobbat igen, hade inte så mycket att göra då och sen typ 1 ½ h så var vi själva huset. och då lät det som om det var någon annan där och vi blev typ skiträdda ! haha vi gick ner till källaren med en trubbig kniv från köket och en skunkspray som vi hitta när vi skulle tvätta en låda. det var serigöst skitläskigt ! som tur var ingen där ! men utanför ! en turk satt i en skåpbil till huset, och vi blev skiträdda men sen så stod det på hans bil "trädgårdsservice" så han var på tomten och fixa och dona !! hihi aja orkar inte berätta hela våran läskiga historia ! :P aja efter att ha sommarjobbat så åkte jag och sofia till stinsen för att pappa skulle hämta upp oss där men inte på typ nån halvtimme så gick runt lite där. men sen kom pappa och då åkte vi till sway dansskola och såg på min bästa lillasyrra i hela världen när hon hade dansuppvisning ! och efter det så åkte jag hem. och efter maten så träffades jag och emmy. vi var vid ica först men sen drog vi hem till sofia ett tag, och efter det var emmy tvungen att gå hem, då cykla vi hem till henne som en liten sällis och sen visa emmy sofia runt i hennes hus, sofia hade aldrig vart där !  men sen åkte vi hem. aja lite kortfattat om dagen, förstår att ni säkert inte fatta ett skit om det här inlägget men nu är jag typ astrött, så säger god natt !! puuusss   haha sa inte godnatt, jag sa puuuss !! kul va ? haha saknar min och bellas tråkiga humor ! saknar bella ;(

haha mobbad bild men vafan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0