den mystiska... isglassen

hola !! nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta den där isglassen, hmmmm... assså kolla det var så här jag gick av från bussen och sen så var det massvis med dagisbarn + dagisfröknar, iaf och då kom en liten tjej rusande fram till mig och gav en glass ! hon var fett gullig ^^ men iaf nu sitter jag här hemma och undrar om jag nu ska ta den där isglassen ! haha tror nog inte det är någon fara, men vem vet om matförgiftning ? haha ! dagiset ligger änså nära mig och då kan jag bara gå fram till dom och ba -era himla mögelostar babianer med ostsås och champinjoner i botten, ni är ju allt lite gör goa i bollen ! hur har ni tänkt med en sprecclektauskljbvgfdouycvy fviybvxcjbniuhfdpuchiundfvu matförgifning !!    Haha japp exakt så ska jag säga :P  men är faktiskt väldigt sugen på att äta den där glassen, kanske ska öppna den ? (jag gör det nu) det var en piggelin ! den ser inte så farlig ut :P haha jag tar en liten tugga nu.................... Yes jag överlevde ! woho :D aja ska nog sluta min diskution (?) om den mystiska isglassen nu :P
hehe men nu eller snart eller om ett tag faktiskt så ska jag på en till dansaudition ! gick så pass bra igår så juryn ville att jag skulle gå på en till idag för att typ jämföras med specialgrupperna eller något sånt ! :D det var väldigt kul igår ! men det var inte så mycket folk då men det kommer det säkert bli idag ! och det vill jag verkligen inte ! kan inte koncentrera mig och liksom jag ser inte vad dansläraren gör för steg d, allt kommer säkert bara gå fel isf, fast så ska man ju faktiskt inte tänka ! nej för jag äger på att dansa och jag är bäst (not) kanske ska andvända en atetoden istället ? haha nja det är inte riktigt jag, visste ni en grej ? jag är verkligen inte självisk jag kan inte det ! det funkar bara inte för mig ! jag kan inte bara säga till mig själv att jag är bäst ! tänker liksom alltid på dom andra ! och det där har kommit långt bak i tiden i vår släkt ! aja finns både för och nackdelar ! men nu ska jag nog sluta babbla ! :P puss och kram !

bella och emmy ! hihi älskar er !

Kommentarer
Postat av: emmy

tjusig bild!! :P

Du va asduktig idag du ska känna dig stolt!! Lovisa också!! <3 älskar dig me

2010-06-02 @ 21:42:16
URL: http://diarybyemmy.blogg.dr
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR åh tack så mycket=)

2010-06-02 @ 21:46:15
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0