daaaaaaaaaans

heeeeeeeeeeeeeeeeeej !! förlåt för mitt jättedåliga uppdaterande tyvär kommer nog det var så över hela sommaren :/  men men nu är jag här iaf. den här veckan är jag på dansläger, the voice streetdance school. askuuuul ! fast idag så skulle vi ha streetfusion men vi fick vikarie, åååhhh shit jag höll verkligen på att dö ! fy fan vilken surpuppa ! och så jävla dålig dans ! ville verkligen gå därifrån, var faktiskt några som gjorde och sprang iväg till andra salen, där dom körde back to the 90´s, som var skitkul ! medans vi var tvugna att göra grodhopp och krypa på golvet med bara tårna hela lektionen !!!!!!!! sjukt tråkigt iallafall. aja nu sitter jag här framför datan, väldigt glad faktiskt ! have no idea ? förutom att jag har kommit in i specialgrupp 4 på sway !!!!! shiiit trodde jag aldrig ! woho :DDD är typ överlycklig !!  aja hejdå !


här är en låt som vi har och dansat till på lägret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0