sabotage

Hej förlåt för dåligt uppdaterande men har inte haft tid plus att blogg.se typ cp-ar sig ibland. aja igår var jag i stan med mamma, pappa och brorsan. Först så bokade vi våran underbara resa till USA !! kommer bli så jäkla kul ! vi kommer att resa runt typ hela californien dvs Las Vegas, Los Angeles, San Franciscko mm, kommer mest bila och så men också bo på typ åtta hotell och sola, bada, shoppa mm :D längtar ! aja efter det så gick jag och mamma för att leta efter ett par skor till mig ! det gick en stund men sen tillslut så hitta vi ett par ! kommer nog visa upp dom med min outfit på fredag istället, men vi köpte faktiskt ännu ett till par på scorret, men orkar inte hämta sladden nu och ladda upp bilden på dom, ni får se dom när jag orkar :P men efter det så gick vi till kungsträdgården där det var mycket folk, iaf där träffa vi våra kusiner m familj. vi fika och kollade på dom som sprang marathon ! asså det är så sjukt att dom orkar liksom ! den som vann sprang ju på typ 2 h någonting på liksom 3,5 mil eller vad det var ! haha jag skulle ju typ springa sju timmar ! och då är hon redan hemma och käkar chips :S inte bra, inte bra alls ! haha, aja sen så kom våran andra kusin med flickvän :) och prata lite och så men sen drog vi oss hemåt. Och nu är jag här, ska snart gå ner och äta frukost men först så måste jag sluta det här inlägget med ett.... Hejdå och en låt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0