härligt med vår snart asså !!

Hejsan ! idag är det onsdag och det var väl en helt vanlig dag i skolan. Hade först no, bild, lunch, matte, engelska och sist elevtid. På elevtiden så skulle paula göra klart sin bild som man ska göra på bildlektionen så jag, line och emmy va med som lite sellis där i bildsalen och gjorde no- läxa :) ja och det var väl dagen, men sen missade jag bussen som jag brukar åka med hem men den åker typ var tionde minut så det spelade ingen roll men man vill ju liksom hem så fort som möjligt :) plus att bussen kom för tidigt ! det hatar jag !! när dom kommer för tidigt, då är det ju klart att man inte hinner ! om den är sen "fine" bara den inte kommer för sent men att komma för tidigt !! usch hate that. den andra bussen som jag tog sen kom liksom fyra minuter för tidigt ! :O <3333 haha. vet inte riktigt vad jag ska skriva längre så hejdå ! puss och kram ♥
härligt med vår snart asså !!


Lady Gaga ft Beyonce - Telephone

Kommentarer
Postat av: den lilla nörden ;)

wow, har du tagit dedär bilderna :O naaaajs!

2010-03-18 @ 16:42:09
Postat av: E L I S A B E T H <3

hihi nej inte riktigt, dom kommer från google men jag har redigerat och klippt ihop dem på picnik.com :P

2010-03-18 @ 20:15:12
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0