hemma igen ! :)

Heej igen !! förlåt för inget bloggande under lovet men hade ingen dator med mig ! på lovet har jag nämligen varit i ottsjö/ åre !! det var jättekul ! vi var 3 familjer= 12 personer som bodde i en liten mysig stuga i ottsjö och hade det skoj. vi åkte skidor i åre och trillevallen, åkte skoter, badade tunna, myste, kollade på film, och ja sånt där annat :P iallafall det var jättemysigt !! men det gick så himla fort bara :( det  var ju så härligt att entligen få komma bort och göra allting som man tycker är roligt !! utan några krav,prov,stress,arbete,prov eller annat bara komma bort !! det är verkligen härligt med lov (a) men sen någon gång så kommer man tillbaka till verkligheten då man måste jobba igen :( vill verkligen ha sommar nu, för det är ju så långt att man längtar till skolan börjar igen !! och det är det man vill ju ! kunna ha nya krafter och kunna satsa, och vara riktigt utvilad för skolan. trodde jag skulle bli det på lovet nu men det gick ju så himla fort att man knabbt hann blinka :( aja nu är det bara 3 ½ vecka kvar tills påsk och det blir ju sjönt !! :) hihi. tänkte ladda upp lite bilder från åre här på bloggen mern inte nu för just nu är jag bara för trött :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0