Melodifestial-snack :P

Jag själv tycker att många är ganska så bra men hejar nog mest på tre stycken.....

En utav dom är Anna med sin låt this is my life. Tycker först att den låten är väldigt bra, tyvär kanske hon inte sjunger den bäst men låten är iallafall jättebra tycker jag ! vacker :) asså  jag säger inte att hon inte sjunger bra, tycker faktiskt att hon har en jättecool röst men det är ju så, vissa röster funkar bara till vissa låtar.

Den andra av dom tre är Eric Saade med sin låt Manboy. Tycker låten är väldigt bra kanske inte texten är den bästa men va fan :P och tror verkligen att det skulle gå bra för honom i eurovision pga av hans charm, snygghet, uppträdande och utstrålning ! Och ett stort plus för mycket dans ! :D

Och den sista av dom tre är Salem Al Fakir med sin låt Keep on walking tycker låten är ascool och fin men också hela han är cool ! Han verkar också vara så varm som person, såna personer gillar jag :D tror att det kommer gå väldigt bra för honom i finalen ikväll och isf tror jag också i euruvision.

Och nu kommer frågan.... vem tror du ska vinna melodifestivalen 2010 ?
Och då svarar jag.... Keep on walking med Salem al fakir ! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

vad läskigt!! det var det här tre låtarna jag tycket var bland dem bästa!!! <33

2010-03-13 @ 23:06:19
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: E L I S A B E T H <3

Haha, då äger vi faktiskt för det var dom här tre låtarna som kom på prispallen om man kan säga så :P <33

2010-03-14 @ 10:19:24
Postat av: Anonym

aa, det kan man säga! :) puss o kram!

2010-03-15 @ 19:39:58
Postat av: Daniel

http://veckansorfil.blogg.se -För dig som inte riktigt...? äh, vad sägs om att supa oss fulla till Harry Potter istället? -Den där Ron blir faktiskt snyggare efter några glas...

2010-03-15 @ 19:52:23
URL: http://veckansorfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0