onsdag

Hej ! idag så är det ju onsdag, varit helt okej tycker jag :) en ganska slapp dag tycker jag faktiskt man behövde knappt liksom göra något i skolan (Y) hihi :P iaf efter skolan så fäljde jag med emmy till hennes dans ! det var kul ! ja efter det så kom jag hem och gjorde en sak till skolan, ska nämligen ha föredrag imorgon :) men nu så har jag entligen gjort klart den sen har jag ätit lite middag, eller mycket ! hihi eftersom det var brorsan som lagade :P mumsigt värre :P aja nu så gör jag typ inget speciellt har lite tråk bara. har inge mer att skriva så hejdå alla mina coola läsare !!

är sugen på att baka !! :DD <333

Kommentarer
Postat av: C L A R A N E A N D E R

Gud så sugen jag blir att baka nu! Ska nog ta och göra en kladdkaka ikväll ;D Kram! <3

2010-04-24 @ 19:16:35
URL: http://claralaralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0