sunday

Hej ! idag så hade jag tänkt att åka till täbban med nån ? någon som kan ? iaf så skulle jag köpa resten av sakerna som jag inte köpte igår. Jag var nämligen i stan igår med familjen och då köpte jag en blå-vit randig tröja ett par rosa/rösa converse och en lila halsduk ! lägger nog in bilder på dom sakerna senare. Men iaf så provade jag en skinnjacka från bik bok men då tänkte jag att jag går och kollar lite till det kanske finns en ännu finare men sen när jag kom tillbaka så var det stängt :( stängde tydligen redan klockan fem :( och sen så glömde jag köpa mascaran också, så dom två sakerna tänkte jag köpa idag i täbban :P <333 men vi får väl se om det, vill ju helst inte gå själv :P <33 men sen senare ikväll så blir det dansen med sean !
aja nu måste jag sluta hejdå ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg i bäst! Kan du inte lägga upp en bild på din lilla syster? skulle vara jätte kul att få se henne

2010-03-16 @ 17:57:24
Postat av: sofi

jag tycker att din blogg är kul att läsa, jag tycker du ska satsa och inte skriva så o-ofta :(

2010-03-17 @ 07:53:31

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0