saffran

Heeej ! idag har det varit en väldigt lång och seg dag i skolan, slutar ju liksom 16.10 och sista lektionen är idrott. Idag på idrotten så va vi tvugna att vara ute istället, vi körde massvis med små lekar och sånt :P och på slutet hade vi snöbollskrig och jag hade inga vantar så jag frös typ asmycket :S iaf så gick vi tillbaka till skolan och hämta väskan och så sen så gick jag till bussen och tog den hem. Fast skulle igentlihen hem till sosso men va så himla blöt och allting efter snöbollskriget så va tvungen att byta óm lite och så, men så drog jag hem till sosso. Va så himla hungrig så jag ba rota i hennes kylskåp, haha som vanligt då da :P men jag hittade inte någon skinka så då såg jag sylt och tog den istället, och efter ett tag så sa sofia ba... Men ska du verkligen ta lingonsylt, fan va äckligt ! haha såg inte ens det :P men det va faktiskt inget fel med det :P haha ^^ aja nu är jag hemma och är inne på datan, skulle igentligen typ plugga lite no och franska men sen så sa jag till mig själv att jag är för trött för att plugga just nu så då skippade jag det :P thihi så busig jag är :P men det är faktiskt så, jag kan inte lära in mig något i min hjärna om jag är för trött liksom :P hur är det med era hjärnor då liksom ? haha :P    har typ inget mer att skriva så hejdå !! ♥      oj jusste skulle checka några biobiljetter oxå !! :OO <333 :P shit !!

sötare i verkligheten :P <333

Kommentarer
Postat av: Emmy

knasknas!! <3

2010-03-19 @ 16:30:32
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: linnea

nej vad gullig kanin! Har du fler eller bara en? jag har också en kanin fast en hermelin som heter Sotis, han är min ögonsten!! <333333

2010-03-19 @ 19:54:04
Postat av: beyoncefan4eva

hej, min lillasyster vill gärna ha en kanin, vilken sort har du? fin blogg :)

2010-03-21 @ 10:12:40

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0