söndag

Hej ! förlåt för att jag inte har bloggat på typ tre dagar men har haft lite fullt upp faktiskt :P i fredags så hade jag dans efter skolan och sen fick jag skjunda mig till en fest, sen på lördagen så var jag med emmy och sofia i stan och shoppade ! köpte en skinnjacka woho ! :D och sen på  kvällen så sov jag över hos emmy ! det var sjukt mysigt ! tycker jag iallafall.vi hyrde new moon och någon annan rysare fast den va verkligen inte läskig !! :O men men :P så det var typ helgen och ja sen kommer ju idag också: Först så vaknade jag upp hos emmy :P och vi lyssnade lite på musik och typ flummade sen så när vi titta ut för första gången så såg vi att det snöa !! åhhh fan också ! och jag som trodde att det skulle bli vår nu :( asså det är fett deprimerande och se snö nu för tiden ! asså egentligen så älskar jag snön och vinter men herregud nu är det 21 mars !! då ska det inte vara snö ! mars ingår ju i vårmånaderna liksom ! aja btw, sen så åt vi frukost och fixa oss men båda vi hade lite bråttom och så för att jag skulle typ hem och plugga och sen träffa några kompisar och hon skulle gå på ballett så pappa hämtade mig typ.... hmmm  har ingen aninng om hur mycket klockan var då men 'ndå... efter det så ringde paula och sa att det typ inte blir något och då tacka jag nej till att bara vara med henne ! känner mig lite taskig och dum då men har sjukt mycket plugg vet inte hur jag ska hinna med ! I DONT LIKE. så ibland är man fan så trött att man gråter floder ! ;O <33 iaf efter jag fick reda på det så pluggade jag jättemycket sen så var jag tvungen att gå till tåget och åka till dansen med sosso ! tyvärr kunde inte lollo komma för att hon blev sjuk stackarn :( krya på dig ! iaf så var vi på tåget och typ prata sen gick vi först till pressbyrån och köpte tuggummi och sen gick vi till mchdonalds och köpte cheesburgare :P sen så gick vi till dansen där ifrån :) dansen va jättekul men jag typ fails hela lektionen ! haha :P iaf så åkte vi hem efter det och sen så var jag tvungen att stryka en skjorta till hemkunskapen - en läxa och jaaa nu sitter jag här :P <333 så det var min helg ! här får ni lite bilder också ! puss puss ha det bra !!  :DD¨'


så himla söööt på er !!
tänkte bjuda lite på helgens låtar :P
fredag:

jason derulo - In my head
Lördag:

Justin bieber - Baby
söndag:

Davis guetta ft Kis Cudi - memories

Kommentarer
Postat av: SOFIA

skämtar du eller? har kan du lägga upp så fula bilder på mig? ;O <333

2010-03-22 @ 19:21:32
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: E L I S A B E T H <3

Men du sa ju själv att du blir jättefin när du ler så där ! och det är det också ! :DD <333

2010-03-23 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0