blixt/åska i täby centrum

Hej ! har precis pysslat lite grejer (presenter och så) det blir faktiskt väldigt bra alltihop ! men ska inte avslöja något, vet ju inte vem som läser min blogg ;)
iaf idag var jag i täby c med pappa och brorsan. Först kom vi dit och gick till panduro men sen släcktes den affären helt plöstligt så vi gick ut för vi kunde inte se något men när vi kom ut så såg vi att alla affärer i hela centrum var släckta ! strömavbrott ! så alla från alla affärer gick ut i korridoren och hjälp vad mycket folk det var :O och sen tändes det igen efter typ tio minuter, och alla ba: JA !! haha ^^ så då fick vi gå in i affärerna igen men sen efter ett tag så säger dom i högtalaren att det brinner eller något sånt och alla var tvugna att gå ut i regnet ! och min brorsa skulle precis klippa sig ! haha tänk om han bara hade blivit halvklippt :P aja där fick vi stå men tillslut så fick vi gå in igen, och då gick vi till dressmann där brorsan köpte kostym och grejer till skolbalen som är snart ! :D han såg riktigt manlig ut får jag säga ! känner inte igen honom ibland ! tiden har gått så jäkla fort, nyss var han sju men nu snart 16 !! har inte riktigt fattat ännu hur stor han faktiskt har blivit :P haha.
aja där efter så shoppa vi lite presenter och så :) men nu ska jag gå, så tjillevippen !

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

2010-05-24 @ 10:14:26
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0