små flummiga töntar !

Hej ! förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar ! men har inte haft tid och inte riktigt orkat :S jusste! en tjej har fixat en jättefin header till mig men orkar inte byta och fixa och greja just nu, blir någon gång när jag har tid :P hihi iaf, idag så var det vanlig skoldag och så fast på no lektionen så sköt vi raketer ! nja inte riktigt raketer men petflaskor ! haha det var skitul ! alla bara sprang där ifrån, kändes som om det skulle vara en bomb som skulle landa ! haha :P fatta faktiskt inte varför vi sköt "rakter" det går verkligen in i vårat ämne vi håller på med på no, nämligen syror och tråkiga grejer ! men det spelar ingen roll, för det var mycket roligare ! aja efter vi hade slutat så åkte jag och Bella till dansen för sista gången på den här terminen :* eller egentligen :D för att dansen är asdålig ! hihih aja på dansen så flumma jag och bella rejält mycket ! haha verkligen flummiga små töntar ! :D haha aja har inget mer att skriva nu så säger hejdå ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0