måndag

Nämen hallojsan !! Va ni där ? eller nej ni är inte där ! det är en anledning på att jag inte har bloggat så mycket på sistonde, det är ju så himla tråkigt att blogga om ingen läser det liksom, skriver till nobody liksom, KUL !!
aja idag har det varit en väldigt najs dag faktiskt ! vi hade ingen jympa idag så att vi fick musik den timmen och fick då sluta en timme tidigare :D efter det så åkte jag hem till lollo, först så satt vi åt lite mumsiga saker ^^ och pratade lite, sen åkte vi till vallentuna centrum och köpte lite godis ! haha och när vi kom ut så hände en riktigt rolig sak enligt mig och lollo, haha tyckte det var skitkul men kanske inte ska nämna det på bloggen , då måste ni tro att vi är helt weird !! haha XD aja efter det så tog vi bussen tillbaka til lollo och hämta mina saker för att sen ta bussen hem till mig :P och då gick vi in på datan och plinta ut en låt och sen gick vi på en mysig promenad ochsjöng den ! det var ashärligt ! det kändes verkligen som sommar och vi lyssnade på sommarlåtar !! :D så gick vi lisom precis vid vattnet !! :D aja sen gick vi förbi sofia och sa hej, hon är nämligen sjuk :( krya på dig nu !! aja efter det så gick vi hem till mig igen och då åt vi lite middag utomhus och sen så studsa på studsmattan och tog ashäftiga bilder ! :D <333
hihi och sen så bytte vi tröjor ! haha nej men hon ska ha min tröja imorgon och jag ska ha hennes :D <3 aja hejdå alla sköna !!





lite bilder från dagen !! :D


Kommentarer
Postat av: emmy

2010-05-18 @ 16:35:59
URL: http://diarybyemmy.bk
Postat av: Emmy

hihih!! vilken mysig kväll ni måste haft!! <3

puss o kram :)

2010-05-18 @ 16:37:20
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder ! Fiin blogg ! :) <3

2010-05-20 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0