chill- dag

hej ! idag har det varit en väldigt skön och slapp dag. vi började nämligen med en bra film i skolan, sen var det lunch, sen skulle vi städa skåpen, sen hade vi musik, och sen slutade vi ! yihoo !! jag skulle möta lollo på tågstationen kl kvart över två så jag stannade vid skolan och hade lite snöbollskrig !! hihi :D men sen gick alla hem och då gick jag till bussen ! fast den kom ALDRIG !!! fick stå där i typ en timme och vänta !! ringde mamma sedan och sa att hon skulle komma och hämta mig och då gick jag och värmde mig på ica stop så länge !! det stod på sl-s hemsida att det är en kraftig snöstorm och att det då blir många problem med bussarna och tågen ! BAJS asså !! aja jag kom iallafall hem. när jag var hemma så tog jag en kopp varm choklad ! Mmm... :P men sen så gick jag till tågstationen och mötte lollo !  och sen åkte vi hem till lovisa och åt pepparkakor ! vi vänta nämligen på att sofias dansuppvisning skulle börja. så vi smsa med folk och träffa dom. NOT !! men vi skulle men sen fick vi plöstligt bråttom till sofias danuppvisning så vi tog tåget dit och gick på den ! den var jättebra tyckte jag ! det var micheal jackson- tema ! KING OF THE POP !! men efter det så drog jag och sooso hem till lollo igen ! haha :D och där åt vi middag och jag råkade hahah... göra lite pinsamheter helt enkelt !! haha :D aja sen åkte jag och sosso hem till våra ljuva hem ! haha NOT !!!! och nu sitter jag här !! hihi
aja har inte mkt mer att skriva. Så pussochkram

haha här är dom bögarna ! fast det här var för länge sen !!

Kommentarer
Postat av: Sosso<3

Hahah fett kul dag.. Skulle gärrna viljat va me :( Men vänta lite nuu.. Det va jag juu :O :P

2009-12-17 @ 22:05:13
Postat av: E L I S A B E T H <3

haha sosso ! torr humor !! :D <33333333

2009-12-18 @ 13:30:33
Postat av: anonym

ojdå, vad hände med det pinsamma??

2009-12-18 @ 19:09:47
Postat av: Sofi

va har ni inte slutat än? <3

2009-12-18 @ 19:10:38
Postat av: L O V I S A

haha älskade när du gjorde den där pinsamma saken, jag lovar, du skrattade seriöst i 30 år efter det! <33333333333333333 X'D

2009-12-18 @ 22:30:37
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0