Lets dance eller väsjöbacken ? hmmm...

Hejsan ! idag var det första dagen i skolan sen jullovet. det var som jag har sagt inte lika jobbigt som man tror. tycker min klass är asrolig ! haha XD ikväll så hade jag tänkt se lets dance ! vet inte vilka som ska vara med bara typ idol-mattias. vet ni vilka som ska vara med ? förrsesten kom jag på nu att jag kanske missar det för att jag, pappa och syrran kanske skulle åka till väsjöbacken och åka skidor ikväll. aja vi får se hur det bli med det. det får ju inte vara för kallt heller. har inget mer att skriva så hejdå ! uppdaterar mer sen tror jag :D

Chips ikväll ! det här är älsklingschipsen :P yummi yummi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0