zanessas giftemål ?

                                                                   
                                     hej allihopa ! zac och vanessa skulle gifta sig men det blev inte så ! det var vanessas mamma som startade iden så hon sa självklart ja men zacs mamma sa nej !  dom skulle gifta sig i hemlighet vid japan så att det skulle bli en överraskning till föräldrarna men när dom berättade om sina planer till zacs mamma blev hon nog väldigt arg ! så här stod det att hon sa 
- ni är inte redo för det än ! ni måste jobba på era karriärer ............
jag tycker hon har helt fel ! jag själv skulle nog inte gifta mig vid tjugoårsåldern men kändisar brukar faktist gifta sig väldigt tidigt och sen så tycker jag att dom bara är för söta tillsammans så det är klart dom ska gifta sig ! vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst varför inte:P

2009-04-13 @ 10:41:16
Postat av: Anonym

ja de passar asbra ihop!!

2009-04-15 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0