I love the hills

är det bara jag som älskar the hills ? i love it och särslilt lauren condrad som är med men har tyvär hoppat av för att serien har drabbat henne personligt. det är väldigt synd för det är ju hon som är bäst. nu har ju det nya the hills kommit / the city med whritney port som även också är med i the hills. jag tycker att det är jätte kul att följa hennes modeliv och så men the hills är ändå bättre men utan lauren så blir the city bättre. här kommer bilder på lauren. jag bra älskar hennes outfit på bilden. vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: emilia

Jo, absolut kan jag hjälpa dig. Du kan maila några bilder, och förklara hur du tänkt dig designen, så ska jag försöka fixa en till dig! Så gott jag kan iallafall :P Haha

2009-08-05 @ 20:03:52
URL: http://thorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0