idag ...

har jag varit med min gamla barndomsvän anna! vi hade det kul ! vi brukar inte vara med varandra så ofta så det var kul att få träffa henne ! förraq gången vi gjorde något så hitta vi på att göra en  skiva! den blev såklart inte klart då men den här gången fortsatte vi. och alla låtarna är klara men vi måste göra några andra detajler och sånt på skivan. men snart är vi klara ! kul va ? hon har ett sånt musikprogram på sin dator som man kan spela in på och göra musik! och det är superkul ! efter att jag varit med anna så ville sofia göra ngt med mig, så då var vi med varandra. hon åt här. gjorde väl inte så jätte mycket mest skratta av gamla saker som hänt oss haha :D tyvär har jag ingen bild på sofia från dagen men jag har på min sötnos anna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0