19.17

hej ! nu har jag kommit hem från att ha sjungt lucia på ett jobb :D hihi det är nämligen så att jag går ju i musikklass och då så beställer jobb eller typ någon förälders jobb oss. Att sjunga asså ! :O och det var jättekul ! vi fick ta hur mycket fika som helst på slutet+ att jag sjöng solo !! :) hihi. så det var askul längtar faktist till nästa jobb. haha :D och pengarna går då allså till våran klasskassa så att vi kan åka långt i nian på våran klassresa !! hihi :P aja nog med det. Nu har jag bestämt mig för att först vara lite på datan till mamma eller pappa kommer hem. sen måste jag plugga lite franska men sen antar jag väl att det är middag. sen ska jag ta ett bad va ju så himla länge sen !! men sen hade jag tänkt mig att gå och lägga mig väldigt tidigt eftersom jag fyller år imorgon !! ghaaaa.... !!! men tror nog att jag hinner läsa ut boken innan jag somnar ;) haha så bra jag är på att planera !! haha men inte att följa den !! kommer bli något helt annat kommer säkert råka gå och lägga mig 12 istället haha :D aja vi får väl se hur det går ;)
puzz o kjam

haha det här ju jag på lucian asså !! haha nja inte riktigt mera tvärtom :)
Ps. jag har namsdag idag också hihi :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lucia? redan?

wow solo vadå för solo? gillar du att sjunga?

2009-11-21 @ 15:00:54
Postat av: elisabeth

japp håller med om att det var riktigt tidigt men det är inte vi som bokar så. Ja jag älskar att sjunga. går ju i en musikklass också. jag sjöng typ bara två meningar. :D

2009-11-22 @ 11:21:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0